[linux-baslangic] Re: ***SPAM*** SSH

---------

From: Komsis Bilgisayar (komsis@komsisbilgisayar.com)
Date: Fri 07 Nov 2003 - 13:52:46 EST

    arkadaşlar bu sıkıntıyı çeken bir kaç arkadaş gördüm ve genelde bu soruyu
    sorduğum kişiler verimli bir yolu yok diyorlar. ben burada yeni olduğum için
    bilemiyorum, bu tarz bir konu oluştuğunda çözüm yöntemlerinin yanı sıra,
    çözümle uğraşan kişinin kullandığı programlarla başarıya ulaşması sonucunda
    yeniden buraya dönüp ben şunu şunu yaptım demesi verimli bir paylaşım
    oluşturacaktır değil mi?

    mesela ben şu anda mouse hatası ile boğuşuyorum :). Belkide içimizden
    birileri bu sorunu da yaşadı ve çözdü. Yoksa bunu bir sayfa haline getirip
    "bu böyle yapılıyor" diyerek adresini mi vermek gerekir? Bu listenin
    kullanımına hainlik mi kabul edilir yoksa? Daha iyi kullanabilmek ve faydalı
    olabilmek için soruyorum.