[linux-baslangic] Re: linux kurulum

---------

From: Mustafa OYMAK (moymak@oger.com.tr)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 07:08:37 EST

    Selam, elbette kurabilirsiniz. Hangisini önce kuracagınız pek o kadar onem
    arz etmez ama, linux kendinden once yüklü i.sistemlerini tanıyabildiği için
    (LILOya da GRUB) size bunu secebileceginiz sekilde soracaktır. Tavsiyem
    windowsu önce kurmanız yönünde.

    > bilgisayara herhangi bir zarar verir mi?

    Zarar verme konusuna gelince. :)) Tebessüm ediyorum sadece.

    Saygılar.
    Mustafa OYMAK
    href="mailto:linux-baslangic-request@liste.linux.org.tr?Subject=unsubscribe"