[linux-baslangic] xine

---------

From: Bora Eresici (PREMIUM) (Bora.Eresici@global-bilgi.com.tr)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 06:32:33 EST

     xine

    Arkadaslar merhaba;
            Suse 9.0 da xine library ler yuklu geliyor xine kullanan var mı? hic
    ben onceki surumlerde epey kastim ama basaramadim. Ayni sekilde azimle devam
    mi edicem :) bilgisi olan var mi?

            * Bu arada pencereler os den tamamaen kurtulmak icin wine i da
    calistirmam gerekli user la actigimda wine calistirmak icin tikladiim zaman
    belli bir sure sanki bulamıyormus gibi bekleyip sonra bir islem yapmiyor.
    yetki problemi olabilir mi?

    BoL BoL LINUX...
    BoL BoL GO.......

    Bora ERESICI
        ( 74+4415
     * bora.eresici@global-bilgi.com.tr
        Call 7/24
        CSC - Costumer Solution Center
        Premium Teknik

    -- Binary/unsupported file stripped by Ecartis --
    -- Type: image/bmp
    -- File: ole0.bmp
    -- Desc: ole0.bmp