[linux-baslangic] konsol cozunurlugu

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 10:39:38 EST

    merhaba,

    konsolda acaba cozunurlugu nasil ayarlayabiliriz? fb modulunu cekirdege
    eklemis olmama ragmen lilo ile bilgisayari acarken bir turlu denedigim
    cozunurluk numaralari ile (lilo'nun icindeki vga= opsiyonu) istedigim
    1024*768 cozunurlugu elde edemedim (knoppix'deki gibi olsun istiyorum).

    bunun disinda ufak bir soru daha sormak istiyorum, fb modulunu cekirdege
    ekledigimden beri bilgisayari acinca ekran biraz saga kayiyor (0.5cm
    kadar), bu neden boyle oluyor ki acaba?

    ilginizden dolayi tesekkurler,
    iyi calismalar