[linux-baslangic] Re: root Qifresi?= unuttum......

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 09:19:27 EST

    selam

    şimdi benim kafam karıştı. root şifresini bilmeyen
    birisi de bu şekilde davranarak sisteme girip, root
    şifresini değiştirebilir. bu durumda sistemde,
    güvenlik adına, alınmış olan önlemlerin hepsi boşa
    gitmiş olur. sisteme girmek bu kadar kolay olabilir
    mi? GNU/Linux'un güvenliği bu kadar kolay mı delinir?
    Bunu önlemenin bir yolu yokmudur?

    saygılarımla,

    Yalçın KOLUKISA