[linux-baslangic] Samba

---------

From: Erdal YAZICIOĞLU (erdal.yazicioglu@gbhl.org.tr)
Date: Mon 22 Dec 2003 - 05:30:57 EST

    Samba kullanıcıları istedğim gibi bir türlü oturtamadım.

    Şimdi açtıüım paylaşımlar network de görülüyor. Ben bu dosyaları samba
    share' e ekliyorum. Samba Security Authentication Mode Share durumda. ben
    bunu USER konumuna aldığımda windows dan bağlanmak istediğimda karşıma
    Kullanıcı adı ve Şifre bölümü geliyor. Buraya kadar herşey okey. Linux
    üzerinde erdaly diye bir kullanıcı tanımlı. Bu kullanıcı adı ve şifresini
    giriyorum. Fakat log on olamıyorum. Samba Server ayarları şöyle

    Authentication Mode : Share
    Authenticatiom Mode:
    Encrypt Password : Yes
    Guest Account : nobody

    Authentication Mode' u user ' a çevirip her kullanıcıya kendi folder'ına
    erişmesini sağlamak istiyorum. Örnek conf dosyası olan gçnderirise çok
    sevinirim

    Linux Red Hat 9.0 kullanıyorum...