[linux-baslangic] Re: RH 9.0 ve Fedora 1.0 da monitör problemi

---------

From: yalcin kolukisa (yalcink01@yahoo.com)
Date: Fri 19 Dec 2003 - 02:49:03 EST

    selam,

    Hafta sonunu bu işe ayırdım/*tabi yine bi terslik
    çıkmaz ise*/. bin sayfa kılavuz okumam gerekse de bu
    sorunu çözmeye niyetliyim. Bi monitörü, sisteme
    tanıtamadı dedirtmemek lazım. Baktım çözemedim,
    erkekliğin 9/10 kuralını uygular, yeni bir monitör
    alırım. :-) zaten 17" almaya niyetim vardı. /*peşin
    peşin kıvırayımda, sonra ne olur ne olmaz*/

    şu ofis programları olmasa, ben konsol ile mutlu ve
    mesut yaşıyorum. Nuh nebiden kalma 14" analog ve
    üstelik pek çok sistemde çalışmayan eski HP monitör
    ile her türlü işimi hallediyordum. gözün kör olsun
    Excel!

    saygılarımla,

    Yalçın KOLUKISA

    NOT: bir "konsol feşistleri" derneği kursak iş yapar
    mı ki? diğer tavsiyeler içinde teşekkürler.

    --- Nilgün Belma Bugüner <nilgun@superonline.com>