[linux-baslangic] Re: RedHat 8.0 Qzerine?= ethernet kartı tanıtmak...

---------

From: Kerem Can Karakaş (karakask@itu.edu.tr)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 15:09:20 EST

    Mucip ILBUGA yazmış:
    Selamlar, ASUSTek/Boardcom 440x 10/100 anakart üzerinde dahili ethernet
    kartibulunuyor ancak RedHat 8.0'a tanıtamadım. Ag ayarlarina girdigimde
    varolan bir ethernet karti gorunmuyor. Yükleme esnasında görmedi! Nasıl
    tanıtabilirim? Tesekkurler, Mucip:) redhat 8.0 Eski bir linux dağıtımıdır.
    Bunoktada özellikle yeni bir donanımla (özellikle dağıtımdan daha yeni bir
    donanımla) dağıtımın uygun çalışmasını beklemek dağıtımın olmayan donanıma
    destek yazmasını beklemektir ki, bunu hiçkimse yapamaz. Bu noktada tavsiyem
    (redhatte ısrarcı iseniz) fedora core 1 denemenizdir. Temel ilke donanımdan
    daha yaşlı işletim sistemi kullanmamaktır. Bu tırım tırım kernel patch
    aramaktan daha az acı veren bir çözüm gibi geliyor. :)

    Linux dünyasında (eskiden redhat için doğru olmasada şimdi onun için bile
    doğru) bir işletim sistemi çıktığı zaman tamamen piyasaya hazır bir şekilde
    çıkar ve bu nedenle de firmalar yeni sürümler ile eski sürüm desteğini
    çekerler. Sizin de eski sürümler ile uğraşmamanız kanımca sizin de daha
    rahatve daha sorunsuz kurulumlar yapmanıza olanak tanıyacaktır.