[linux-baslangic] ekran kartı sorunu

---------

From: Muhammet ERDOĞAN (andirinli@andirinmyo.edu.tr)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 05:40:55 EST

    merhaba

    amd athlonxp 2600 işlemci
    azza kt400-anb anakart
    512 mb ddr ram

    64 mb geforce mx440 ddr ekran kartı takılı bir bilgisayarım var
    mandrake 9.1 yükledim nvidia. com adresinden ekran kartı için son
    sürücüleri çektim fakat ekran kartını yükledikten sonra xfree86config-4
    dosyasını düzenlememi istedi bende readme dosyasında gereken işlemleri
    aynen yaptım fakat şu anda x server başlatılamıyor. tekrar eski ayarlara
    getirirsem düzeliyor

    ne yapmam gerekir.

    yardımcı olacaklara şimdiden teşekkür ederim.