[linux-baslangic] opengl sorunu

---------

From: Canturk Olcer (canturk_08@yahoo.com)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 14:06:28 EST

      Yeni suse9.0 yukledim. netten indirdim. son
    upgradeleri falan hepsini indirdim. ama bi problem
    var. oyunları açmaya çalışınca
    (bzflag,armagetron... vb) bana şu msg yi veriyor.

        "No 3d graphics card avaible oq 3d support not
    configured yet. However application uses respectivelly
    requires 3d hardware support"

        Ekram kartım 64mb geforce4 mx440 suse ekran
    kartımı buldu ve yükledi ben daha sonra yast
    tan girdim "3d hızlandırma kapalı"
    yazdı "değiştir" i tıkladım
    kum saati cıktı ama hiç bişi
    olmadı tekrar eski haline döndü.