[linux-baslangic] Re: kota

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 16:51:16 EST

    emin degilim ama bildigim kadari ile kota kullanimi kullanicinin
    dizinine koyulan bir dosyadan okunuyor. komut satirinda yazacaginiz bir
    dongu ile tum bu dosyalara bir dongu ile ulasip icinde gecen yalnizca
    istediginiz satiri degisitirip dosyayi aynen yerine koyabilirsiniz.
    daha once kota kullanmadigim icin dosyalar hakkinda hicbir fikrim yok
    ama bana bir tane ornek gonderirseniz elimden geldigi kadariyla size bir
    script yazmaya calisabilirim...

    iyi calismalar...