[linux-baslangic] Re: apache-Php-

---------

From: Erdal YAZICIOĞLU (erdal.yazicioglu@gbhl.org.tr)
Date: Tue 16 Dec 2003 - 07:21:42 EST

    [erdaly]
            comment = Erdal_BackUP
            path = /home/erdaly
            writeable = yes
            public = yes
            guest ok = yes

    Samba conf dosyasında erdaly dizinini bu şekilde hazırladım. Fakat dosya
    haklarını 777 yapmadan buraya giremiyorum. Kulalnıcı adı şifre soruyor.
    Guest için şifre yani. Değiştirdiğim zamanda herkes gçrebiliyor. Sadece
    erdaly kullanıcısının winXP ortamından kendi kullanıcı adı ve şifresini
    girerek buraya ulaşmasını nasıl sağlarım?