[linux-baslangic] Re: wget (download makinesi)

---------

From: Volkan YAZICI (volkany@phreaker.net)
Date: Sat 13 Dec 2003 - 16:08:41 EST

    asagida ornegini dustugum sekilde baslayan tartisma cok cazip gelmisti
    ilk basta bana ve bunun uzerine wgetd (wget deamon) diye bir ufak bash
    script yazmistim.

    simdi ise bu script'in 0.1b2 surumunu cikarmis bulunmaktayim, konu ile
    ilgili arkadaslarin oneri ve yorumlarini bekliyorum...

    http://www.students.itu.edu.tr/~yazicivo/files/wgetd-0.1b2.tar.gz

    posta kutunuzda spam gibi durduysam affola
    iyi calismalar