[linux-baslangic] Tv kartı,Scanner

---------

From: emrekadioglu (emrekadioglu@mynet.com)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 17:12:13 EST

    Red hat 9 yükledim BT848 chipsetini kullanan flyviode tv kartım var
    daha önce Mandrake 9.1 kullanıordum çok iyi çalışıyordu fakat redhatte
    çalışmadı
    bütün aygıtları denedim hiçbirinden sinyal alamadım

    aynı problemi scanner da da yaşadım hp 3400c scannerım var Mandrake 9.1 de
    gayet iyi çalışıyordu şimdi çalışmıyor işin ilginç tarafı scanner programları
    scanner olarak tv kartını görüyor :)))))
    ne yapmam lazım