[linux-baslangic] Re: NVIDIA

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 01:40:36 EST

    emrekadioglu> redhat 9 kullaniorum kernelin yeni surumunu yukledim 2.4.20-24.9
    emrekadioglu> NVIDIA-installer la yeniden yukleme yapmaya kalktigim zaman hata verior
    emrekadioglu> kernelin compile edildigi derleyici kullanilmior diye ??????
    emrekadioglu> kernel-source paketim yuklu olmasına ragmen yukleyemedim
    emrekadioglu> yardımcı olabilecek biri var mi????

    Ayni sorunu slackware-current ile yasadim. Paketleri surekli guncelleyerek
    gidiyordum ve kernel paketini guncelledikten sonra nvidia
    kurmam mumkun olmadi.

    Cozum olarak kerneli orijinal .config dosyasiyla birlikte yeniden
    derledim. Ondan sonra nvidia sorun cikarmadi.

    Bir baska cozum, /var/log/nvidia-installer.log dosyasi icinde
    bir degiskeni set etmenizi soyluyor. Tam ne oldugunu hatirlamiyorum,
    o log dosyasindan bakmaniz lazim (IGNORE_COMPILER_VER olsun)

    # IGNORE_COMPILER_VER=1 ./NVIDIA-Linux-x86-1.0-4496-pkg2.run

    yazmaniz yeterli. Belki hatasiz derler.

    Not: IGNORE_COMPILER_VER kismini log dosyasindaki degisken ile
    degistirin, aklima gelmediginden salladim, kusura bakmayin.

    Saygilar.
    Umut