[linux-baslangic] Redhat Yardım

---------

From: Zagor Melez (visualbasic_bolumu@yahoo.com)
Date: Fri 05 Dec 2003 - 19:57:03 EST

    Herkese Selam

       İşportadan aldığım Redhat 9 cdsini kurduktan sonra
    çoğu programı çalıştırdığımda(root,normal) panelde bir
    anahtar simgesi çıkıyor.Ve o çıktığı zaman işlemler
    gerçekleşmiyor.Kurduğum rpm paketleri aktif hale
    gelmiyorlar.Acaba bunu aşmanın bir yolu var
    mı?İnternete giremiyorum çünkü modemim 56k
    Apache.Modemimi kurmam için bu sorunu aşmam
    gerekiyor.Daha önce mandrake kullanıyordum ve modemi
    tanıdı Redhatta sorun yaşarmıyım?Eğer internetten
    cdkey alınıyorsa bunu nasıl yapıcam?
    Paneldeki anahtarın verdiği mesaj:

    You are currently authorized to configre system-wide
    settings(that affect all users)without typing the
    administrator password again.You can give up this authotizatin.