[linux-baslangic] Re: Istek uzerine baglanti

---------

From: Sezayi Buğdaycı (sbugdayci@etiholding.gov.tr)
Date: Thu 04 Dec 2003 - 01:16:58 EST

    > internette bulabildigim butun belgereri uygulamaya cali=FEtim
    > ancak hiiç birini başaramadim.
    > RedHat 8.0 kullanıyorum.
    > Buldugum belgeler ya farkli surumlerle ilgili
    > yada miyadi dolmuş eski belgelerdi.
    >
    > Lutfen birisi bana bu konuda yardimci olsun.
     Aynı Belgeler ile bizde bir dönem uğraşmıştık. En son olarak Grup dan
    tavsiye üzerine
    Wvdial Programını kurduk. /etc/wvdial.conf dosyasını düzenleyerek kolayca
    sonuca ulaştık.
    İsterseniz wvdial.conf dosyasını gönderebilirim. içindeki paremetreleri
    kendi paremetrelerinizi koyarak
    kolayca çözümleyebilirsiniz.
    Kolay gelsin.