[linux-baslangic] Acil soru

---------

From: Yrd.Doç.Server ACİM (sacim@inonu.edu.tr)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 18:17:17 EST

    Bunu daha once de sordum,ancak tekrar soruyorum. Fedora yükledim. Dil ayarını Türkçe yaptım. Ancak. klavyeyi Q değil, F yapmak istiyorum, ancak nasıl yapacağımı bulamıyorum. Sanırım nilgün hanım daha önce yardım etmişti. Rica etsem, yardımcı olur musunuz? Mandrake' de bu sorunu halledebiliyorum, ama Red Hat veya Fedora'da bana çok zor geliyor. Yalnız birisinin bu adımları sabırla ve lütfen TANE TANE anlatmasını rica ediyorum. Teşekkürler.
    --
    Yrd.Doç.Server ACİM
    İnönü Üniv.Eğitim Fak.