[linux-baslangic] Re: linux ve win98 sorunu

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Sun 30 Nov 2003 - 17:35:12 EST

    Mon, 1 Dec 2003 00:00:04 +0200 (EET) tarihinde hduman27@superonline.com
    soyle yazdi:

    HC> Server olarak redhat kurulu, sisteme win98 bir makine daha ekledim.Ağ
    HC> sistemini gösterdim ama linux üzerinden internete çıkışını
    HC> sağlayamadım.Linuxolan makine internete bağlı ve sistemdeki winxp
    HC> kurulu makineler proplemsiz internete çıkıyor ama win98 olan çıkmıyor.
    WinXP'lerde bir problem olmadigina gore sorun Win98 makinanizin ayarlarinda
    demek ki. Ag gecidinin duzgun olup olmadigini kontrol edebilirsiniz. Tabii
    bunlarin hicbiri Linux listesinin konusu degil :-)

    HC> Bir de linux dışındaki makineler ana makine olan redhat yklü makineyi
    HC> ağ komşularında görmüyor.Yardımcı olursanız sevinirim.
    Gormesi mi gerekiyor? Gormesini istiyorsaniz, Samba servisini yukleyip
    calistirmali ve diskin istediginiz alanlarini da paylasima acmaniz
    gerekiyor.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694