[linux-baslangic] rh9 ve xfce

---------

From: Ali Aydin (aliaydin@marketweb.net.tr)
Date: Sat 23 Aug 2003 - 16:37:38 EEST

    merhabalar

    rh9 uzerinde xfce masaustunu kullaniyorum. simdilik hicbir sorunum yok..
    yalniz soyle bir derdim var. makinayi her actigimda standart olarak
    calistirmam gereken programlar var. mesela terminal, mail programi,
    browser, belki bi gkrellm, vs.

    bunlarin #startxfce4 yazip grafik ekrani baslattiktan sonra otomatik
    olarak baslamasini nasil saglarim. ve mumkunse bunlarin belirttigim
    workspace lerde acilmalarini istiyorum (mesela mail programi 1 nolu
    workspace'te, gkrellm 5 nolu workspace'de gibi)

    home dizini altindaki .xfce4 dizininde panel, uzerindeki menulerin
    icerikleri gibi konularla ilgili xml yapili ayar dosyalari buldum ,
    fakat startup ile ilgili bisi bulamadim.

    yardimci olursaniz sevinirim, simdiden tesekkurler

    iyi calismalar...