[linux-baslangic] Re: kernel

---------

From: onuryalazi@mersin.edu.tr
Date: Sat 23 Aug 2003 - 13:46:28 EEST

    On 23 Aug 2003 14:01 EEST you wrote:

    > Merhabalar.
    Merhaba,

    > Slackware 9.0 kurdum bilgisayar?ma ses kart? ayarlar?m? yapmak için
    > kernel ? derlemek istiyorum ama /usr/src alt?nda linux klasörü yok .
    Acaba geliştirme paketlerini ve linux kaynak kodlarını kurdunuz mu? Kurdu iseniz burada belkide linux olarak değil de linux-<versiyon> gibi dizinler olabilir. Gerçi slackware e yabancıyım. Eğer kurmadı iseniz gerekli slackware cdlerinden kurabilirsiniz sanıyorum. Olmazsa Internetten de indirebilirsiniz. Tabii gcc yi de kurmanız gerekebilir.

    Eğer bahsettiiğim şekilde dizinler varsa
    ln -s /usr/src/linux-<versiyon> /usr/src/linux
    komutu ile bir sembolik link yaratabilirsiniz.

    > Yani kernel? derleyece?im klasörü bulam?yorum. Ne yapabilirim?
    > Herkese iyi çal??malar.

    Kolay gelsin.
    --
    Onur Yalazi