[linux-baslangic] Re: Film kopya

---------

From: Kerem Koy (kerem.koy@turkuaz.com.tr)
Date: Sat 23 Aug 2003 - 14:33:09 EEST

    Olmadi sadece 0kb lik bir dosya olustu. Aslinda yaptigimiz
    cdrom/vcd/mpegav/avseq.dat dosyasini kes kopyala yapip home dizinine
    tasimaya calismak ama olmuyor dosyadan okunamiyor hatasi veriyor. =
    Yapmak
    istedigimzde vcd filmleri harddiske kopyalayip cd miz olmadigi herhangi =
    bir
    zamanda bu filmleri seyredebilmek. Bu sozu kullanmayi hic sevmiyorum =
    ama
    windowzda kes kopyala yapinca rahatlikla oluyor. Mandrake de neden =
    olmasin ?