[linux-baslangic] Re: motorola ve gprs bir ek soru daha (ssh client)

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Fri 22 Aug 2003 - 13:06:27 EEST

    Linuxtan henux gprs yapamadim :-)

    Windowstan gprs ile baglandiktan sonra
    putty vasitasiyla bir kac saat kesintisiz
    calistigimi hatirliyorum. Hatta telsim ile.

    Dolayisiyla xwindow acmam mumkun olmadi.
    Ama kuvvetle muhtemel zor olur. Cunku
    putty ile bile yazdiklarim gidiyor ve geri
    geliyor, bazen bir kelimenin yazilmasi
    10-15 saniye suruyor. Ben ezbere ayni
    islemleri yaptigim icin ben exit deyip
    enter'e bastigimda daha login islemini
    yeni bitirmis bile olabiliyor.

    Yani cok mantikli bir metod degil, aciliyetten
    uygun.

    Telsim ile de ssh baglantisi yapabiliyorum,
    ama daha da yavas oluyor ve zaman zaman kopuyor
    ansizin isin ortasindayken.

    Bu arada A008 icin j2me bir ssh client ariyorum.
    Google ile baya karistirdim, birisi oldugunu
    soylemis ama link koymamis forumun birinde.
    Hic duyan oldu mu? j2me telnet client gordum
    ama ssh client gormedim hic...

    Saygilar.