[linux-baslangic] Re: lilo

---------

From: Ahmet Keçeciler (ahmet@e-cozum.com.tr)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 13:27:16 EEST

    arkadaslar baslangıc olarak hepınızden ozur dılıyorum gondermıs oldugum maılı okudugumda bende hıc bırsey anlamadım . cok kotu yazılmıs bır maıl bunun ıcın sızden ozur dılıyorum .olayı bastan anlatayım.su an sahıp oldugum sistemde win98 ve win xp yuklu.ben su an win xp uzerınde wmware ile debian3 kullanıyorum ancak performansından pek memnun deılım.bu yuzden debianı normal kurulum olarak yuklemek istiyorum. simdi gelelim sorunuma daha once bu sisteme debian 3 kurmus ve uzun bir sure hicbir sorun olmadan 3 isletim sisteminide kullanmıstım . ancak gun geldi linux sistemimi gocertım.(tamamen bilmememden kaynaklanıyor.)iste bu zaman linux kurulumumu kaldırmak ıstedım ve nıtekım kaldırdımda ancak makınayı restart ettıgım zaman acılısta lilo yukleme hatası aldım ve hıcbır ısletım sıstemım acılmadı.ne yaptı ısem bunu duzeltemedım ve en sonunda gozumu karartıp tum dıskımı ucurmaya karar verdım(bu bana baya kayba neden oldu.)ama bakın kı fdısk bılem ıse yaramadı dıskımın discwizard p
     rogramı ıle ancak kurtarabıldım olayı.bunda benım hatam acaba linuxu kuruyor iken lilo yu mbr ye yazdırmamı veya bunun baska bır yolu varmı .su an kurulum yapmak ıstıyorum ama tekrar aynı olay ıle sonuclanmasından korkuyorum. umarım bu kez daha acıkayıcı olmustur.