[linux-baslangic] Re: kablo modem baglantisi icin uygun ethernet karti

---------

From: Alper Oguz (alperliste@showtv.com.tr)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 09:34:25 EEST

    21.08.2003, 00:56, tai kuzu wrote:
    tk> =DDnteraktif telekom'dan kablo modem hizmeti almayi
    tk> dusunuyorum.Yalniz bir= ethernet kartim yok.Linux ile problem
    tk> cikartmayacak,piyasada bulunabilen,=20 ucuz bir ethetnet karti
    tk> onerebilir misiniz?

    Linux'un ag karti destegi cok genistir. Aslinda hangi karti
    alirsaniz alin sorun yasamaniz cok dusuk bir olasiliktir.

    Realtek 8139 cipli herhangi bir ethernet karti tavsiye edebilirim.
    Piyasada $5-6'a bulunabiliyor. 10/100 calisir, modul sorunu olmaz,
    $35'lik intel ve 3com'lari da aratmaz.

    Bu kart icin 8139too modulunu kullanacaksiniz.

    sevgiler

    --
     Alper Ošuz    alperliste@showtv.com.tr