[linux-baslangic] Re: vnc ba_lant_s_

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 20 Aug 2003 - 09:28:42 EEST

    Wed, 20 Aug 2003 09:22:18 +0300 tarihinde "linux_blue"
    <linux_blue@hotmail.com> soyle yazdi:

    > red hat 9 u kullanıyorum . vnc yi internet üzerinden yükledim. Ama
    > windows makinede vnc yi çalıştırdığımda linuxta
    > DESKTOP SHARING bağlanrısı çıkıyor. yani linux üzerindeki default
    > programçalışıyor. yüklediğim vnc paketinde bulunan readme dosyasında
    > yazan hemen hemen herşeyi yaptım.
    KDE kullaniyorsunuz sanirim.

    KDE'nin 'desktop sharing' ozelligi de VNC protokolunu kullanir. Aslinda
    Linux'daki VNC paketi yerine onu da kullanabilirsiniz. Ya da KDE Control
    Center'dan (yerini hatirlayamiyorum) 'Desktop Sharing' ozelligini
    kapatabilirsiniz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694