[linux-baslangic] Re: vnc bağlantısı

---------

From: Burhan Hanoglu (burhan@ideefixe.com)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 19:45:23 EEST

    Selam,
    Hangi dağıtım? Açılan pencerede ne diyor? Ben RH 7.3 ve RH 8'de vncserver'ı
    start edip direkt kullanmıştım, bir sorun da çıkmamıştı.

    http://www.uk.research.att.com/vnc/
    Bu adreste FAQ ve doc'lar var, oraya bir bakın isterseniz. ayrıca bir yerde
    README'si olacak. Download mı ettiniz yoksa dağıtımla mı geldi?

    Saygılar.
    BURHAN