[linux-baslangic] Ftp sorunu

---------

From: Soner Küpeli (soner.kupeli@infotron.com.tr)
Date: Mon 18 Aug 2003 - 12:24:59 EEST

    Arkadaşlar merhaba..Suse 8.2 kullanıyorum..inetd.conf'ta ftp
    servislerini açıp servisi restart etmeme rağmen ftp localhost yazdığımda
    yalnızca anonymous kullanıcılar için diyor..Ben tüm kullanıcılar kendi
    user'ları ile ftp yapsınlar istiyorum..Bunu nasıl yapabilirim...
    Ayrıca inetd servisinin her açılışta başlaması için ne
    yapabilirim?(/etc/rc.config dosyasını bulamadım)
    Teşekkürler...

    --
    SONER KÜPELİ