[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: Ali AYEN (a2@aliayen.com)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 19:04:13 EEST

    > Windows size kurulurken Turkce secerek tum kurulumu Turkce yardimlarla
    > yapmaniza izin veriyor mu?

    -Turkce isletim sistemi CD si ile evet.

    > Windows kurulurken grafik bir ortamda acip, tum secimlerinizi
    tiklamalarla
    > yapmaniza olanak taniyor mu?

    -Kurulumun %80 i icin evet.

    >Windows size kuracaginiz bilgisayarin tipini (is istasyonu, vs) secme
    sansi
    > veriyor mu?

    -Dagitimlarin ozellesmesi gibi Windows da da kullanim alanlarinin
    ozellesmesi var. Gerekli CD yi kullandiginiz takdirde bu yapilabiliyor.

    > Windows kurulurken disk bolumlemesi yapmaniza izin veriyor mu?

    -Windows NT ailesinin tum urunleri icin evet.

    Ali AYEN ( a2@aliayen.com )
    Erciyes =DCniversitesi Bilgisayar=20
    M=FChendisli=F0i B=F6l=FCm=FC - Kayseri

    Sat, 16 Aug 2003 18:48:07 -0700 tarihinde "Mehmet Ates"
    <hard2believe@softhome.net> soyle yazdi:

    MA> Sifirdan kurarken esit agirlikta (partion managerlar cikmadan once
    MA> isler daha zordu) gibi.
    Gercekten esit agirlikta mi?

[...]

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811