[linux-baslangic] scsi kartlı scaner sorunu

---------

From: Serdar Göncü (sgoncu@anadolu.edu.tr)
Date: Wed 13 Aug 2003 - 12:43:34 EEST

    Herkese merhaba bugün ardı arkasıya sorularımı yöneltiyorum. Böylece evdeki bilgisayarım tam anlamıyla çalışır hale gelecek inşallah. :)
    Evdeki bilgisayarımda Genious Color Page CS scanner var ve bu bilgisayara DTC 3181 E chip setli bir SCSI kart ile bağlı. Mandrake linux 9.1 kurulu ve ben bu scannerımı kullanamıyorum. İnternetten araştırdığım kadarıyla windows sürücüleri mevcut fakat linux sürücüsü bulamadım. Zaten bu SCSI kartı oldukça eski (ISA slotlu) ama sadece scanner bağlı olduğu için işimi çok rahatlıkla görüyordu. (Hala görüyor çünkü hem windows hem linux kurulu8 olduğu için windows altında scannerı kullanabiliyorum)
    Message boardlarda okuduğum kadarıyla bu kartın çok eski olduğu ve linux altında çalıştırılamadığı yönünde yazılar vardı ama eski yazılardı. Belki bir değişiklik olmuştur diye bir sorayım dedim.

    Ne yapabilirim? NAsıl tanıtırım? Tanıtamazsam ne yapacağım ? :)

    Saygılar