[linux-baslangic] Re: Fw: winmodem kurulum sorunu

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Wed 13 Aug 2003 - 12:24:53 EEST

    cevap veren yok galiba, acizane bir seyler
    soyleyeyim. yanlis bilgi vermis olmayayim...
    mandrake 9.1 2.4.20 serisi bir kernel ile geliyor
    ama kernel orijinal degil. yani patchli kernel.

    hcf modem icin indireceginiz moduller buyuk ihtimalle
    calisir, boyle bir tecrubem yok ama eminim ki
    mandrake 9.1 icin diye vurgulamistir bir yerde,
    nvidia'dan indirirken populer dagitim isim ve versiyonlarini
    da veriyor guzel bir uygulama olarak.

    aradiginiz sey buyuk ihtimalle
    2.4.20

    saygilar