[linux-baslangic] Re: Linux Isletim Sistemi

---------

From: Php (php@kakalak.org)
Date: Mon 11 Aug 2003 - 12:46:54 EEST

    Ozur dileyerek bir girdi daha yapayim.
    Universitesinizin bilgi isleminde ya da ftp serverlarinda
    bir yerlerde kesinlikle linux vardir.

    Ayni sekilde ftp.ulak.net.tr sanirim sizin
    download yapabileceginiz en hizli yer olacaktir ki
    orada pek cok dagitimin guncel ve eski versiyonlari mevcut.

    Yine ayni sekilde yakininizdaki universitelerin ftp
    adreslerinden de ilginizi ceken dagitimlara ulasabilirsiniz.

    www.linux34.com gibi bir adresten cuzi bir ucret karsiligi
    cd siparisi verebilir ya da daha onceden download etmis
    birisinden (5 CD download etmek biraz uzun surer mesela)
    kopyalamak yoluyla temin edebilirsiniz

    Bu arada onceki iletide SuSe'den bahsetmeyi unutmusum.
    Masaustu kullanimi icin SuSe de olcukca guzel bir
    dagitimdir.

    Saygilar
    Umut