[linux-baslangic] Linux'da Firewall (iptables)

---------

From: ALPER KANAT (alper.kanat@isbank.net.tr)
Date: Sun 10 Aug 2003 - 14:50:06 EEST

    Merhaba Arkadaşlar,
    Red Hat Linux 9 kullanıorm. Birçok paylaşım programını Linux üzerinde
    denedim. Wine ile DC++'ı başarıyla çalıştırdım ancak sunucusuna
    bağlandığım halde Download başlamıyor. Karşı taraftaki kullanıcının
    slotları boş ve normalde hemen download'un başlaması gerekiyor.
    Beklemesinin nedeninin Firewall olduğunu düşünüyorum.
    Esas soruma gelince. Iptables ile uğraşmak kod girmek falan bana çok zor
    geliyor. Grafiksel arabirim ile Linux'da firewall oluşturmanın, iptables'ı
    kontrol edebilmenin bir yolu var mı ? Yoksa iptables'ı yani Linux
    firewall'unu nasıl devre dışı bırakabilirim ? Bırakmam çok sorun yaratır
    mı ? Teşekkürler....