[linux-baslangic] Bash script

---------

From: Yunus E. Kose (ap0c4lypse@yahoo.com)
Date: Tue 05 Aug 2003 - 19:28:39 EEST

    Selamlar;
      Baska bir sorum daha olacak Windows bir makine de Apache server kullaniyordum. Artik tamamen sistemimi Linux'a cevirmek istiyorum. Ancak Windows'taki serverdan butun sayfalari Apache'ye aktardigim zaman dizinlerin modlari sorun oldu. Dizinler icin modlari 755 dosyalar icin ise 644 olarak ayarlamak istiyorum. Ancak Dizinler icinde dizin ve dahi dizin icinde ki dizinler ayrica dizin ve dahi dosya iceriyorlar. Butun bunlarin modlarini cevirmeyi denedim ancak cok uzun suruyor. Butun bunlari istedigim modlar da ayarlamam icin yazili bir Bash script ya da baska bir program biliyor musunuz?
     Yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.
    Iyi calismalar
    Yunus Emre Kose