[linux-baslangic] conexant modem

---------

From: Yusuf Erdogan (yusuf_erdogan@msn.com)
Date: Tue 05 Aug 2003 - 01:25:25 EEST

    modemimi ne yaptımsa tnıtamadım arkadaşlar
    linuxant.com dan redhat 9.0 için download ettim
    b u arada kernel versiyonun aynısını tam olrak bulamasamda en yakını seçtim
    amd işlemcim
    var ona göre seçdim driveri ama genede version uyuşmazlığı diye hata veriyo
    olmuyo hiçbir şekilde.
    intel için denedim farklı kerneller için olanını denedim olmadı
    acaba ne yapabilirim
    modemim conexant hcf v90 56k (bu arada hcf sinede dikkat ettim)
    red hat 9.0 beta acaba bi alakası var mı?
    yoksa ne yapmalıyım TEŞEKKÜRLER şimdiden