[linux-baslangic] Re: Fetchmail ve spamassassin

---------

From: Levent Uysanel (leventuy@celiknet.com)
Date: Mon 04 Aug 2003 - 15:09:22 EEST

      Selam

      Burada mail client olarak bahsettiğim sylpheed di. Mailler fetchmaille uzaktaki pop3 sunucusundan alınıyor /var/spool/mail/levent kuyruğuna ekleniyordu. Mailleri Sylpheedle Local mailbox bölümüne /var/spool/mail/levent yazarak alıyordum Sistemde Pop3 sunucusu ve Imap sunucusu kapalı yalnız SMTP sunucusu olarak Postfix çalışıyor Spamassassin servisler arasında daemon olarak çalışıyor. Procmailide komut satırına procmail yazarak çalıştırıyorum bu şekilde çalıştırmak doğrumu tam bilemiyorum.

    Elimde hazırladığım. fetchmailrc ve .procmailrc dosyaları ise şöyle bunları /home/levent dizinine yerleştiriyorum.

    .fetchmailrc
    set postmaster "levent"
    set bouncemail
    set no spambounce
    set properties ""
    set daemon 60
    poll mail.celiknet.com with proto POP3
           user 'xxxxxxxx' there with password 'xxxxxxxx' is 'levent' here mda "/usr/bin/procmail -d %T"

    .procmailrc

    PATH=$HOME/bin:/usr/bin:/usr/ucb:/bin:/usr/local/bin:.
    MAILDIR=$HOME/Mail # You'd better make sure it exists
    DEFAULT=$MAILDIR/mbox
    LOGFILE=$MAILDIR/from
    LOCKFILE=$HOME/.lockmail

    :0fw: spamassassin.lock
    * < 256000
    | spamassassin

    :0:

    :0:

    :0
    * ^^rom[ ]
    {
      LOG="*** Dropped F off From_ header! Fixing up. "

      :0 fhw
      | sed -e '1s/^/F/'
    }

       Burada .procmailrc dosyasında MAILDIR, ve DEFAULT alanlarına tam olarak yazmam gereken nedir?

       MAILDIR=/var/spool/mail/levent
       DEFAULT=/home/levent/Mail/mbox

       gibi bir şey mi acaba?

       Saygılar