[linux-baslangic] Re: Fetchmail ve spamassassin

---------

From: Levent Uysanel (leventuy@celiknet.com)
Date: Mon 04 Aug 2003 - 12:29:22 EEST

       Merhaba

       Spooldaki mailleri doğrudan mail clientle alıyordum. Procmail kullanırken mailler filtrelendikten sonra başka bir yere imap olarakmı taşınacak. Burasını tam anlayamadım.

      Ayrıca Spam assassini kullanan örnek bir .procmailrc dosyası yazmanız mümkün olabilir mi? Sitede verileni çalıştıramadım.

       Saygılar

       Levent