[linux-baslangic] ulimit komutu ilgili bir soru.

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sat 02 Aug 2003 - 01:35:30 EEST

    Selamlar
    Squid de FD sayisini artirdim bu yuzden ulimit sayisini ulimit -n 2048 seklinde degistirmem gerekiyor. Ancak bunu squid in init scriptine veya rc.local a yazdigimda bir turlu degismiyor. Ulimit -n yazdigim zaman squidi calistirirken dosya sayisi cikiyor ancak ulimit -n 2048 ekledigimde squidi restart ettigimde tekrar baktigimda open files degismiyor. Yine rc.local a yazdigimda da degismedi. Hata bir dosya icine yazip script seklinde calistirincada ayni sey oluyor. Bunu ne sekilde yazmaliyimki squid start edilmeden degistirilsin. Ulimit -a|n gibi komutlar calismasina ragmen ulimit -n 2048 seklinde yazinca hicbir etkisi olmuyor ancak direk console da yazinca calisiyor. Neden direk komut yazinca calisiyorda dosya icinde calismiyor. Ne yapabilirim bu konuda veya nerde hata yapiyorum?