[linux-baslangic] windows media player ozellikleri

---------

From: oguzeren (oguze@turk.net)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 00:06:13 EEST

    Selam,

    Windows media player'in linux'ta eksikligini hissettigim iki ozelligi
    var.
    Grip 3.0.0 kullanarak muzik cd'lerimi mp3'e ceviriyorum; ama bu islem
    esnasinda cd'yi calmam mumkun olmuyor. Windows'da media player'in bunu
    yapabildigini biliyorum. Grip'in daha yeni bir versiyonu, ya da baska
    bir program bu ozellige sahip olabilir mi?

    Diger ozellik ise, iki cd surucumden ses kartina bagli olan degil,
    digeri ile de muzik cd calabilme olanagi. xmms ya da baska bir program
    yapabiliyor mu bunu acaba?

    Cok onemli sayilmaz ama olsa fena olmaz diye dusunuyorum.

    Tesekkurler..