[linux-baslangic] ses kartimdan ses gelmiyor.

---------

From: murat belgin (bobican@rediffmail.com)
Date: Mon 28 Apr 2003 - 23:07:30 EEST

    Merhabalar
    Mandrake 9.1 kurdum.kurulumda her hangi bir sorun yaşamadım.Ama
    linux acınca ses alamadım.ses kartım onboard ac97.Mandrake kontrol
    merkezinde ses kartıma baktıgımda kurulu görünüyor.KDE acildiktan
    sonra dev/dsp can't opened(it's a directory) gibi bi uyarı
    veriyor.Nerede sorun olabilir.driver lazımmı?
    teşekkürler.