[linux-baslangic] Re: Komutlar!!!!

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Mon 28 Apr 2003 - 17:27:42 EEST

    Web sitenizden gorebildigim kadariyla, sirketiniz istanbul'da.

    Size bu ve daha fazla sorunuza yanit alabileceginiz bir haber :)

    http://senlik.linux.org.tr

    Linux Kullanicilari Dernegi, 2. Linux ve Ozgur Yazilim Senligi'ni bu sene
    Yildiz Teknik Universitesi Besiktas Kampusu - İstanbul'da yapiyor.
    Senligimize gelebilirseniz, programlarimiz icinde size uygun bir seminer
    mutlaka bualcaksiniz.

    Seminerlere katilim herkese acik ve ucretsizdir.

    Saygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ
    devrim@gunduz.org				devrim.gunduz@linux.org.tr