[linux-baslangic] nvidia suruculeri

---------

From: ALI GUNHAN AKYUREK (agakyurek@anadolu.edu.tr)
Date: Mon 28 Apr 2003 - 13:56:19 EEST

    Merabalar.
    Bilgisayarımda Mandrake 9.1 kurulu.Armagetronu calıstırdıgımda 2 fps
    alınca nvidia sürücülerini kurdum.root ile girdiğimde anında çalışıyor
    armagetron(400 fps). fakat normal bir kullanıcı ile girdigimde
    armagetronu tıklıyorum.panelde yüklenmeye çalışıyor uzun süre fakat
    kapanıyor.root da normal kullanıcıda aynı Xconfig dosyasını
    kullanıyor.Ayrıca Xfree 4.3 kullanıyorum
    teşekkürler.