[linux-baslangic] Re: Driver ???

---------

From: Erçin EKER (erc.caldera@gmx.net)
Date: Mon 28 Apr 2003 - 02:02:57 EEST

    linux a yeni arkadaşlara,

    belki biraz "bizide rahası etmiş olmazdınız" gibi bir tavır ortaya
    çıkmış diye bu maili yazıyorum.

    listede sorulan sorular birkaç tıklama ve google gibi bir arama
    motorunda yapılacak bir aram ile cevapları bulunabilecek sorular. bu
    nedenle listeye bir soru sormadan önce başvuru kaynaklarına bakılmalı
    (googlecom.tr , www.belgeler.org , www.linux.org.tr ,
    listeweb.bilkent.edu.tr [adres yanlış olabilir... sayın liste
    yöneticisi linux başlangıç için bir footer lazım sanırım?? yanılıyor
    muyum?? :) ] , www.tldp.org ve saymaya üşendiğim diğerleri :))

    sonuçta liste üyelerinin çoğuda benim gibi bir işte çalışan ve "boş"
    zamanlarında listedeki soruları cevaplayan kişiler...

    bu nedenle önce ev ödevimizi yapmaya çalışalım... ondan sonra "örtmenim
    bu sorunun cevabını bir türlü bulamadım hiç bir yerde yok, acaba siz
    cevaplayabilir misiniz?" diyelim (benzetmem mazur görülür umarım)

    haddim olmayarak sazanlık ettim... rahatsızlık verdiysem istanbulda
    infazım yapılacaktır :))))

    28 Apr 2003 01:43:22 +0300 tarihinde
    Enver ALTIN <ealtin@casdb.com>' in yazdıkları:

    --