[linux-baslangic] Re: Iinux'a Baslamak

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Sun 27 Apr 2003 - 17:13:09 EEST

    On Sun, 27 Apr 2003, Recep Kurtarici wrote:

    > Linux Bana tamamen yabanci bir sistem. Ama asiri derecede ogrenmek,
    > kullanmak, bir seyler yapma cabasi icerisindeyim. Bildigim komutlar ve
    > konular son derece kisitli. Baslamak icin ne yapmaliyim. Hangi kaynaklari,
    > kitaplari ve en onemlisi hangi linux' u baslangic icin kullanmaliyim.

    Kaynaklar: http://www.belgeler.org . Türkçe belge arşivi, gittikçe de
    genişliyor. http://www.linux.org.tr/belgeler.php,
    http://seminer.linux.org.tr/seminer-notlari.php. Belgeler.org kadar olmasa
    da Turkce kaynaklar var son iki adreste. Bunun disinda, tlpd.org var,
    Linux Documentation Project.

    http://listweb.bilkent.edu.tr/Linux adresinde de linux.org.tr uzerinde
    donen e-posta listelerinin arsivleri var, orayi da karistirabilirsiniz.

    http://sss.linux.org.tr de sıkça sorulan soruların olduğu bir site.

    Dagitim: Mandrake Linux. Kullanim kolayligi acisindan onerebilirim. Eger
    Linux'u kurmadan, sadece denemek amacli, "bir bakayim bunda ne varmis"
    demek istiyorsaniz, Knoppix Linux var. CD'den boot edip sabit diske gerek
    kalmadan Linux ile tanisabilirsiniz.

    Benden bu kadar:)

    --
    Devrim GUNDUZ