[linux-baslangic] Qlgi:Re:?= squirrelmail ve turkce

---------

From: Genco Yilmaz (genco@tr.net)
Date: Sun 27 Apr 2003 - 15:38:01 EEST

    selam,
    squirrelmail de dili turkceye cevirince benim gorebildigim iki sorun vardi.
    biri bu quoteIMAP fonksyon adinida turkce yapmak isteyip I harfini kucuk yaparken turkceye cevirmesi.Bu da hataya sebep oluyor tabi./usr/share/squirrelmail/functions/imap_general.php dosyasina girip
    iki tane quoteIMAP fonksyon adini quoteiMAP olarak degistirirseniz de sorun duzeliyor.

    Bu islemden sonra bir de inbox listelerken sort hatasi veriyor ama bir sorun yaratmiyor gibi.Hatanin geldigi dosyaya girip fonksyonun onune
    @ isareti koyarsaniz o hatayida almazsiniz.

    iyi calismalar