[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayısı

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 19:18:43 EEST

    Selamlar=20
    Bu konuda calismis olmanizi saygiyla karsiliyorum. Ama siz benden daha =
    sert tepki vermissiniz. Bence boyle bir hatada tuketicinin verdigi bu =
    tur tepkiler cok dogal ama sizin bana karsi verdiginiz tepki pek normal =
    degil. Linux sever olarak buna degilde neye tepki vermeliyim? Varsa =
    buyuk bir sorun belki kac kisi olayin farkinda bile olmadan kullanacak. =
    Kim uyaracak bu arkadaslarimizi? Ki genelde hedef kitle olan yeni =
    baslayanlar kullanacak bu cd leri ve eminim bircogunun haberi olmayacak. =
    Ayrica Linux heleki RedHat bu kadar bulunmaz birseymi? Hadi ben biraz =
    uzaktayim ama bu listedeki her arkadas size seve seve yollar bu cdleri. =
    Isterseniz bende yollarim. Ama LKD sagolsun taa Elazig'a gelip bu cdleri =
    dagitti karsiliksiz (Biz cd ye gitmeden cd bize geldi :)). Hala =
    gitmedikleri sehir varmi bilmiyorum ama seminerlerden birine giderseniz =
    Linux Cd sine bogarlar sizi. (LKD uyesi arkadaslar cok yavassiniz :oP )

    Bu arada amacim kapanmis olan konuyu uzatmak deildi. Sadece ismim =
    gectigi icin birseyler yazma sorumlulugunda hissettim kendimi=20
    Saygilar...