[linux-baslangic] yedekleme icin kaset suruculer

---------

From: fr (freddy_k2033@yahoo.com)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 14:46:19 EEST

    selamlar,

    elimdeki kasete yedekleme yapiyorum,
    bu kasetteki bos yeri nasil ogrenebilirim?
    ayni kaseti tekrar kullandigimda kaldigi yerden mi
    devam ediyor, basa donup eskisini siliyor mu?
    yedekleme sirasinda kaset dolarsa yeni kaset istiyor
    mu, yoksa hata falan verip benim biseyler yapmami mi
    bekliyor?
    su an tapeware kullaniyorum, ve epey karisik. baska
    program, tercihan crona yazilabilecek basitlikte,
    tavsiye edebilecek var mi?

    tesekkurler,
    fr.