[linux-baslangic] paket kurulumu ve Windowmaker

---------

From: Veli (vakcakaya@yahoo.com)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 14:34:36 EEST

    Merhabalar,

    Ben Mandrake 9.0 kullanıyorum. Mandrake de şimdiye
    kadar www.freshmeat.net ten indirdiğim 10-15 tane
    programdan (çoğu dock app) hiçbirini kuramadım. Her
    seferinde mutlaka birtane dosya eksik diyor. Hiç
    birtanesi bile mi kurulmaz bu programların :) Sorun
    bende mi bilmiyorum. program kurma ile ilgili nelere
    dikkat etmem gerekiyor. ./configure yazdıktan sonra
    mutlaka hata veriyor.

    Diğer bir sorunumda (sorunmu bilmiyorum ama), ben
    yüklediğim programların windowmaker'deki menüye
    otomatik olarak gelmesini istiyorum. Kendim elle
    eklemeyeyim. Bu konuda nasıl bir çözüm
    önerebilirsiniz.

    Teşekkürler...