[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayısı

---------

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Thu 24 Apr 2003 - 12:17:48 EEST

    merhaba

    ayni sey benimde basima geldi gercekten cd`den red hat 8.0.94 surumu
    cikiyor
    ancak adreslerini verenlere yeni cd`leri postlayacaklarini soyluyorlar

    tolga

    Çınar Yüzügüllü wrote:

    >Arkadaşlar, peki bu özel sayıda söylendiği gibi 8.1 beta sürümüne mi yer
    >verilmiş yoksa bu sadece bir arkadaşımızın başına gelenmi?
    >
    >Alanlara soruyorum, elinizdeki redhat sürümü ne? (yani dergiden çıkan)?

    Res. Ass. Tolga Guver
    Istanbul University, Astronomy & Space Sciences Department
    Beyazit / Istanbul Turkey 34452
    Tel : +90 212 440 00 00 - 10292
    Fax : +90 212 528 38 47
    Licq : 36075087