[linux-baslangic] Re: Toshiba notebook uzerinde linux problemi (fwd)

---------

From: Yusuf GURDAG (yusuf@pusulam.com)
Date: Wed 23 Apr 2003 - 14:46:42 EEST

    Model Toshiba Satellite 1410-303

    -----Original Message-----
    From: linux-baslangic-bounce@liste.linux.org.tr
    [mailto:linux-baslangic-bounce@liste.linux.org.tr]On Behalf Of Cem
    Sent: Wednesday, April 23, 2003 2:33 PM
    To: linux-baslangic@liste.linux.org.tr
    Subject: [linux-baslangic] Re: Toshiba notebook uzerinde linux problemi
    (fwd)

    Merhabalar,
    Bendeki Toshiba Satelite 5200-701 modelinde RedHat 9 sorunsuz taniyor
    denemek için slackware 9 u da kurmustum ondada bir sorun çıkmamıştı
    Aslinda toshiba linuxa teknik olarak kesinlikle destek vermedigini soyluyor
    ama sayfasindan link veriyor bu linkin altinda cesitli diger linklerde
    mevcut model belirtse idiniz daha cok yardimci olmaya calisirdim
    Bu linki iyice incelerseniz modellere gore driverleri bulabilirsiniz
    http://newsletter.toshiba-tro.de/main/

    Saygilarimla

    Cem Kanıöz